Training klantgerichte communicatie voor chauffeurs
Een klantgerichte houding voor beroepschauffeurs wordt steeds belangrijker. Als HRM-specialst in de transport & logistiek heeft Partner Personeel & Organisatieadvies een cursus klantgerichte communicatie ontwikkeld voor chauffeurs.
Doel
Doel is om de communicatie van uw chauffeurs te verbeteren en hun inzicht te geven hoe belangrijk professioneel klantcontact is voor uw organisatie.
Voor wie?
De training klantgerichte communicatie is bestemd voor chauffeurs die werkzaam zijn in de transport & logistiek zoals: distributiechauffeur, bakwagenchauffeur, chauffeur nationaal en internationaal transport, chauffeur personenvervoer, heftruckchauffeur, chauffeur gevaarlijke stoffen, tankwagenchauffeurs en chauffeurs groot transport.
Inhoud
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- wat is klantgerichtheid en wat is klantgerichte communicatie?
- hoe communiceert u nu?
- inzicht in uw stijl van communicatie
- serviceverwachtingen begrijpen
- een professionele indruk maken
- een klantrelatie opbouwen
- omgaan met klachten en ontevreden klanten
- inzicht in conflicten
- relatiebeheer en gesprekstechnieken
Duur
De training duurt 1 dag van 9.30 tot 16.00 uur.
Groepsgrootte
De training kan worden gegeven in groepen van maximaal 10 personen.
Waar?
De training wordt verzorgd in geheel Nederland en kan ook incompany op uw locatie worden verzorgd.
Investering?
Kosten voor de training bedragen ? 1.400,- exlusief BTW voor de gehele groep. De prijs is exclusief locatiekosten en kosten luch / catering.
Verwante informatie
- klantgerichte houding voor beroepschauffeurs
- training omgaan met agressie voor chauffeurs
- Wilt u inzicht in ons gehele trainingsaanbod
Meer informatie?
Wilt u meer informatie over de training? Neemt u dan contact met ons op of stuur ons een email.