Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Training klantgerichte communicatie voor chauffeurs

Een klantgerichte houding voor beroepschauffeurs wordt steeds belangrijker. Als HRM-specialst in de transport & logistiek heeft Partner Personeel & Organisatieadvies een cursus klantgerichte communicatie ontwikkeld voor chauffeurs.

Doel

Doel is om de communicatie van uw chauffeurs te verbeteren en hun inzicht te geven hoe belangrijk professioneel klantcontact is voor uw organisatie.

Voor wie?

De training klantgerichte communicatie is bestemd voor chauffeurs die werkzaam zijn in de transport & logistiek zoals: distributiechauffeur, bakwagenchauffeur, chauffeur nationaal en internationaal transport, chauffeur personenvervoer, heftruckchauffeur, chauffeur gevaarlijke stoffen, tankwagenchauffeurs en chauffeurs groot transport.

Inhoud

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • wat is klantgerichtheid en wat is klantgerichte communicatie?
  • hoe communiceert u nu?
  • inzicht in uw stijl van communicatie
  • serviceverwachtingen begrijpen
  • een professionele indruk maken
  • een klantrelatie opbouwen
  • omgaan met klachten en ontevreden klanten
  • inzicht in conflicten
  • relatiebeheer en gesprekstechnieken

Duur

De training duurt 1 dag van 9.30 tot 16.00 uur.

Groepsgrootte

De training kan worden gegeven in groepen van maximaal 10 personen.

Waar?

De training wordt verzorgd in geheel Nederland en kan ook incompany op uw locatie worden verzorgd.

Investering?

Kosten voor de training bedragen ? 1.400,- exlusief BTW voor de gehele groep. De prijs is exclusief locatiekosten en kosten luch / catering.

Verwante informatie

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over de training? Neemt u dan contact met ons op of stuur ons een email.

 

HRM advies in uw regio

 

 

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart