Effectieve communicatiestructuren binnen uw organisatie
Het opzetten van goede communicatiestructuren binnen uw organisatie voorkomt fouten en bespaart kosten. Veel kosten in bedrijven komen voort door een gebrekkige interne communicatie. Graag adviseren wij u over effectie overlegvormen binnen uw organisatie.
Overlegvormen
Er zijn tal van overlegvormen denkbaar. Belangrijk is dat de communicatiestructuur bij uw organisatie past. Te denken valt aan:
- Werkoverleg.
- Managementvergadering.
- Directieoverleg.
- Bila's.
- Functioneringsgesprek.
- Beoordelingsgesprek.
- Projectvergadering.
Organisatieadvies
Partner Personeel en Organisatieadvies verzorgt organisatieadvies in de vorm van:
- begeleiding bij reorganisatie
- begeleiding en advies bij onslagaanvragen
- strategisch personeelsbeleid
- opstellen functieprofielen
- functioneringsgesprekken
- longebouw en functiewaardering
Partner Personeel en Organisatieadvies heeft meer dan 10 jaar ervaring in de HRM wereld. We kennen het klappen van de zweep. Klanten kiezen voor ons vanwege onze ruime ervaring in het MKB, een nuchtere aanpak en de samenwerking met betrouwbare partijen.