Wat is een sollicitatiegesprek?
Een sollicitatiegesprek is een gesprek in het kader van een sollicitatie, tussen een sollicitant en een of meer vertegenwoordigers van het bedrijf dat een vacature heeft.
Kennismaking kandidaat en bedrijf
Een sollicitatiegesprek is een eerste kennismaking tussen kandidaat en bedrijf waarbij het bedrijf kijkt of de kandidaat beschikt over de gevraagde kwalificaties en de kandidaat kan kijken of men dat mag verwachten van de functie wat men voor ogen had. In een procedure komt het vaak voor dat bij gebleken geschiktheid er een vervolggesprek komt.
Wie zijn wij?
Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:
Personeelsadvies
Wij verzorgen:
- werving en selectie van nieuwe medewerkers
- begeleiding en advies rond ziekteverzuim
- arbeidsovereenkomst,opzetten van personeelsdossiers
- opstellen personeelshandboek
Training en advies OR en PVT
U kunt bij ons ook terecht voor training en begeleiding van de OR en PVT:
Op onze site ...
Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.