Wat is een PVT?
Een PVT of wel personeelsvertegenwoordiging, is een gekozen vertegenwoordiging bij bedrijven met minder dan 50 medewerkers dan wel meer dan 10 medewerkers.
De PVT heeft minder bevoegdheden dan een OR maar komt minimaal 2 maal per jaar met de directie bijeen om zaken binnen het bedrijf te bespreken die werknemers aangaan.
In een cao kunnen extra bevoegdheden worden toegekend aan een PVT. De PVT bestaat veelal uit 3 tot 5 medewerkers.
Wie zijn wij?
Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:
Personeelsadvies
Wij verzorgen:
- werving en selectie van nieuwe medewerkers
- begeleiding en advies rond ziekteverzuim
- arbeidsovereenkomst,opzetten van personeelsdossiers
- opstellen personeelshandboek
Training en advies OR en PVT
U kunt bij ons ook terecht voor training en begeleiding van de OR en PVT:
Op onze site ...
Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.