Wat is een functieomschrijving?
Een functieomschrijving is een beschrijving van de taken en verantwoordelijkheden die men moet uitvoeren bij de werkgever. Functieomschrijvingen zijn er in verschillende uitvoeringen.
Taken, bevoegdheden en competenties
In de meeste functieomschrijvingen worden zaken als taken, verantwoordelijkheden, bevoegdheden, benodigde kennis en competenties omschreven. Functieomschrijvingen worden vaak ook gebruikt binnen het functiegebouw en het loongebouw.
Indien er functieomschrijvingen aanwezig zijn krijgt maar vaak een exemplaar bij indiensttreding.
Zie ook: nut van functiebeschrijvingen en functieprofielen
Wie zijn wij?
Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:
Personeelsadvies
Wij verzorgen:
- werving en selectie van nieuwe medewerkers
- begeleiding en advies rond ziekteverzuim
- arbeidsovereenkomst,opzetten van personeelsdossiers
- opstellen personeelshandboek
Training en advies OR en PVT
U kunt bij ons ook terecht voor training en begeleiding van de OR en PVT:
Op onze site ...
Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.