Wat is een arbeidsovereenkomst?
Een arbeidsovereenkomst is een overeenkomst tussen werkgever en werknemer inzake het dienstverband. In een arbeidsovereenkomst wordt aangegeven wanneer het dienstverband in gaat, hoelang een dienstverband eventueel gaat duren.
Verder wordt beschreven in welke functie iemand gaat werken, het aantal te werken uren, en de eventuele beloning. Ook staat in een arbeidsovereenkomst beschreven of er een cao van toepassing is, de hoogte van vakantiegeld, eventuele andere vergoedingen.
Een arbeidsovereenkomst is een persoonlijke overeenkomst, hierdoor kunnen in hetzelfde bedrijf de voorwaarden verschillend zijn.
Wie zijn wij?
Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:
Personeelsadvies
Wij verzorgen:
- werving en selectie van nieuwe medewerkers
- begeleiding en advies rond ziekteverzuim
- arbeidsovereenkomst,opzetten van personeelsdossiers
- opstellen personeelshandboek
Training en advies OR en PVT
U kunt bij ons ook terecht voor training en begeleiding van de OR en PVT:
Op onze site ...
Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.