Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Reorganisatie door fusie of overname

Wanneer er sprake is van een fusie of overname van een bedrijf legt dat heel wat druk neer bij uw personeel. Opeens moet er van alles gebeuren en komen er extra taken en verantwoordelijkheden.  Partner Personeel & Organisatieadvies begeleidt bij fusie en overnames op HRM vraagstukken.

P&O vraagstukken

Uitbreiding van de onderneming door fusie of overname heeft gevolgen voor uw medewerkers. De volgende P&O vraagstukken dienen zich zeker aan:

  • Herschikken van functies en taken.
  • Afstemmen en harmoniseren van arbeidsvoorwaardenbeleid.
  • Verstrekken van eenduidige arbeidsovereenkomsten.
  • Invoeren nieuwe overlegvormen.

Heeft u deze artikelen al gelezen?

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Partner Personeel en Organisatiesadvies verzorgt HRM advies bij reorganisatie door overname, reorganisatie door groei of reorganisatie door inkrimping. Hierbij verzorgen we invulling van taken als harmoniseren arbeidsvoorwaarden, afstemmen functies, taken, taakomschrijvingen. Wij hebben jarenlange ervaring binnen de HRM wereld. Klanten kiezen voor ons vanwege onze ruime ervaring in het MKB, een nuchtere aanpak en de samenwerking met betrouwbare partijen.

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart